Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΡΑΤΗ ΜΟΥ!!!!!!!


Ανοίγεις τα φτερά σου να πετάξεις
Κι Εσύ..
Γοργός, στητός και δυνατός
Ανάλαφρος σαν άνεμος
Γαλάζια μέρη να γνωρίσεις
Ακτές  όμορφες
Εμείς ,γλυκέ μου, συνοδοιπόροι
Θα είμαστε σε ό,τι αγαπήσεις
Σε ό,τι ονειρευτείς να φτάσεις
Πάντα με εμπιστοσύνη
Στο χαμόγελό σου
Στην δίψα σου για τη ζωή
Που σου αξίζει..
Πάντα θα είμαστε περήφανοι για Σένα
Στράτο…


Υ.Γ: Πέρσι ο Ηλίας..Φέτος ο Στράτος..Το άλλο μου παιδί..Ετοιμάζεται να δώσει Πανελλήνιες εξετάσεις..Πότε πέρασαν τα χρόνια… Που σας είχα και τους δύο να παίζετε και να γελάτε… Είμαι πολύ  συγκινημένη όπως ακριβώς και πέρσι..Αγαπημένε μου Στράτο σου εύχομαι να σκίσεις..Να ανταμειφθούν πλουσιοπάροχα οι κόποι σου και οι προσπάθειές σου. Ο καλός Θεός να σου δώσει δύναμη και να ευλογήσει αυτό σου το ταξίδι για μια όμορφη φοιτητική ζωή…Στο εύχομαι ολόψυχα!!!!!

                                                  ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ



1 σχόλιο: