Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙΑ....


Πρόλογος
Στοὺς φίλους μου
Κόβεται ἡ δική μας ἀναπνοή,
χάνεται ὁ χρόνος, παιδιά·
σὲ φωνὴ μοιάζει
ποὺ ζύγωσε
μᾶς προσπέρασε
μὰ δὲν ἀκούστηκε,
κι ἕνας ἀπὸ μᾶς, ὁ πιὸ καλός,
ἐλπίζει ἀκόμα
ἀλλὰ ντρέπεται νὰ τὸ πεῖ...

Υ.Γ: : Ο Γιώργος Σαραντάρης αγαπιέται πάντοτε… Αν και έχω ασχοληθεί και στο παρελθόν με την ποίησή του και τον ίδιο τον ποιητή  δεν βλάπτει να τον ξαναθυμηθούμε.. Ευαίσθητος και σπαρακτικός ..χάνεται ο χρόνος παιδιά…… Αναρωτιέμαι σε αυτό το ποίημα ποιος είναι ο πιο καλός που ελπίζει ακόμα αλλά ντρέπεται να το πει… Μάλλον  ο ποιητής μιλάει με προσωπείο… για τον εαυτό του… Θα μου πείτε ,αυθαίρετη ερμηνεία…. Εμένα πάντως αυτές οι ερμηνείες είναι οι  αγαπημένες μου …
                                 ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ




5 σχόλια:

  1. Ωραίο ποίημα, αλλά λίγο καταθλιπτικό. Ταιριάζει με το συννεφιασμένο σημερινό καιρό και με το φόρεμα της ψυχής σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαίτερα ποιητικό σχόλιο!!!! Μήπως επιμελώς κρύβεις μέσα σου μια ποιήτρια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνω καλές παρέες, καλή μου φίλη Μαρία.Δείξε μου το φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι! Μου άρεσε το ... επιμελώς, πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι κατεξοχήν ποιητικό άτομο Αρχοντούλα!!Μαγειρεύεις ωραία φαγητά και γλυκά και έχεις έναν καλό λόγο για τους φίλους σου! Οι γεύσεις και τα αισθήματα γεννούν πολλά ποιήματα..Και εσύ το ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου, σε ευχαριστώ για τη θετική σου ενέργεια και τα εμψυχωτικά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή