Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΤΑ ΧΑΙΚΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ! Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΑΡΡΩΝ


Ερωτεύεσαι,
Δυναμώνεις . Αν όχι
Βαθιά μαραζώνεις. (Χρήστος Κολυπέρας)

Εσύ φτερωτέ
Άγγελε με τα βέλη
Γιατί μας χτυπάς; (Παναγιώτα Χριστοπούλου)

Εσύ ομορφιά
Που γελάς στη ζωή και
Μου δίνεις χαρά (Σωτήρης Αντωνακόπουλος)

Το άρωμά σου
Και  οι χτύποι της καρδιάς
Είναι το παν. (Χρήστος Καρακάσης )

Είσαι έρωτας
Και αγάπη∙ της ζωής
Μου διαμάντι . (Μιχάλης Παπαλεξόπουλος )

Πριν σε γνωρίσω
Νόμιζα ο έρωτας
Πως δεν υπάρχει. (Αθανασία Κόλλια)



Δεν υπάρχει σαν
Και εσένα καμία
Σε θέλω πολύ. (Χάρης Καρμαλής)

Έμμονη σκέψη.
Δεν ησυχάζεις ποτέ
Ερωτευμένε .(Δημήτρης Παπαλεξόπουλος)

Αν έρωτας  είσαι
Μπες στη ζωή μου
Με κάθε βέλος που φεύγει. (Στάθης Παπαθεοδωρόπουλος)

Έρωτα θεέ
Στις καρδιές των ανθρώπων
Κοιμάσαι πάντα.     (Ελένη Χριστοδουλοπούλου)

Έρωτας  είναι
Το βλέμμα των ματιών σου
Όταν με κοιτάς. (Στεφανία Παπανδρέου)

Είσαι ο έρως
Που κατέβηκε στη γη
Ζημιά να κάνει. (Θανάσης  Κουτσαντώνης)

Εσύ ψυχή μου
Είσαι ο μοναδικός
Χτύπος της καρδιάς. (Αλέξης Κουτσαντώνης )
Εσύ έρωτα
Που μου δίνεις ζωή και
Με ανασταίνεις. (Αθηνά Νιφόρα )

Λουλούδι είσαι
Όμορφο και δίνεις φως
Στη δική μου ζωή. (Χριστίνα Μακροπούλου)

Υ.Γ: Δέχτηκα όλες τις προσπάθειες των παιδιών μου ,ακόμα κι αυτές που δεν ήταν
τυπικά <<χαϊκού>> Θεωρώ ότι το ζητούμενο είναι να ενθαρρυνθούν οι μαθητές

να εκφράζονται ποιητικά…………………………………………………………………………………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου