Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΛΙΜΕΡΙΚ.....

Ένας ψαράς σε μια λίμνη στο δάσος,
Είχε όπως φαίνεται πολύ μεγάλο θράσος,
Με ένα καλάμι και τα σύνεργά του
Τρομοκρατούσε τα ψάρια με τη βάρκα του.
Αυτός ο  θρασύτατος  ψαράς μες τη λίμνη.
 
Το τριαντάφυλλο στο κήπο μου
Ήταν κόκκινο με μεγάλα αγκάθια.
Πλημμύρισε με άρωμα το σπίτι μου
Με μάτωσε όταν το’ κοψα
Αυτό το εκδικητικό τριαντάφυλλο στο κήπο μου

  Το παιδί με τα μπλε μες την τάξη μου
   Είχε μεγάλα και όμορφα όνειρα
   Στο πρώτο θρανίο  καθότανε πάντοτε
  Κι όλο γιατί  και γιατί με βομβάρδιζε.
   Αυτό  το σοφό το παιδί μες τη τάξη μου

    Το φεγγάρι το βράδυ στη θάλασσα
    Ήταν έτσι λαμπρό και τεράστιο
    Συντροφιά με μια βάρκα ψαράδικη
   Τα άσπρα κοχύλια ακόμα πιο άσπρα τα φώτιζε
  Αυτό το αυγουστιάτικο φεγγάρι στη θάλασσα.
                                                             ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου