Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

ΔΙΚΑΙΗ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ...


«Από τα μικρά μου χρόνια ως σήμερα, ας μην πω με ακρίβεια πόσα είναι γιατί θα τρομάξω κι εγώ η ίδια, έζησα έναν πόλεμο, δύο εμφύλιους πολέμους, δύο δικτατορίες και δύο προσφυγιές. Δεν τα έζησα σαν απλός παρατηρητής, αλλά παίρνοντας ενεργό μέρος κάθε φορά κι έτσι και να ήθελα δεν θα μπορούσε το συγγραφικό μου έργο να μην επηρεαστεί από τα γεγονότα αυτά που συγκλόνισαν τον τόπο μας. Άθελά μου η ζωή μου μπλέχτηκε μέσα στην ιστορία κι έγινα κι εγώ ένα κομμάτι της. Το συγγραφικό μου λοιπόν έργο, θέλω δεν θέλω είναι γεμάτο ιστορία... Αν πέτυχα να κάνω τα παιδιά να την ακούσουν τουλάχιστον, το μέλλον θα δείξει».  –
                                                                     Άλκη Ζέη
  

Η παρουσία μου (στην ιερή εργασία του καλλιτέχνη, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, σε περιοδείες ανά την Ελλάδα, σε πόλεις, σε κωμόπολεις, σε χωριά, με ιερά μπουλούκια και άξιους θιάσους) συμπληρώνει τα εξήντα εφτά χρόνια μέχρι σήμερα και σεις μου δίνετε κουράγιο και αντοχές για πολλά χρόνια ακόμη στο σανίδι. Με αγαπάτε με μία αγάπη ανιδιοτελή, χωρίς συμφέρον, όπως και εγώ. Σας αγαπάω το ίδιο. Με αγάπη ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Υ.Γ:  Υπηρέτησαν την Τέχνη τους από διαφορετικό μετερίζι..Με την ίδια όμως αγάπη και ζήλο. Ο Χρόνος τους έδωσε γενναιόδωρα περιθώρια για να αναδείξουν το ταλέντο τους. Στη Συγγραφή και στην Υποκριτική. Περισσότερο το ταλέντο τους για Ζωή και Δράση. Χωρίς όρια. Με χαμόγελο, αισιοδοξία και δύναμη ψυχής. Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα άφησε πίσω της τον μεγάλο περίπατο του Πέτρου..Αφέθηκε στον μεγάλο περίπατο στους Ουρανούς εκεί όπου πρώτη θα την υποδεχτεί η φιλενάδα της, Ζωρζ Σαρή  και θα την ξεναγήσει στην αιωνιότητα.Από κοντά και ο έφηβος της μεγάλης οθόνης θα συμπληρώσει το ιερό μπουλούκι  των Ουρανών. Τον άξιο θίασο με όλους τους μεγάλους της υποκριτικής Τέχνης. Εμείς θα τους θυμόμαστε για πάντα ..Καλό τους ταξίδι στην αγκαλιά του Θεού…
                                                                              ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου