Κυριακή 15 Μαΐου 2022

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΕΛΑ!!!

 

Η ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ Η ΣΟΥΗΔΙΑ  ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑΤΟ

ΟΛΗ Η ΔΥΣΗ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗ…

Η ΗΔΗ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΖΕΤΑΙ  ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ…

 

ΚΑΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ 1962…ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΤΗΣ ΚΟΥΒΑΣ.

ΚΙ ΟΜΩΣ …ΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΙΣΤΟΡΟΥΝ…ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ..ΚΑΝΕΙΣ …ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΕΙ….

Οφειλή (Τίτος Πατρίκιος)

 

Μέσα από τόσο θάνατο που έπεσε και πέφτει,
πολέμους, εκτελέσεις, δίκες, θάνατο κι άλλο θάνατο
αρρώστεια, πείνα, τυχαία δυστυχήματα,
δολοφονίες από πληρωμένους εχθρών και φίλων,
συστηματική υπόσκαψη κ’ έτοιμες νεκρολογίες
είναι σα να μου χαρίστηκε η ζωή που ζω.
Δώρο της τύχης, αν όχι κλοπή απ’ τη ζωή άλλων,
γιατί η σφαίρα που της γλύτωσα δε χάθηκε
μα χτύπησε το άλλο κορμί που βρέθηκε στη θέση μου.
Έτσι σα δώρο που δεν άξιζα μου δόθηκε η ζωή
κι όσος καιρός μου μένει
σαν οι νεκροί να μου τον χάρισαν
για να τους ιστορήσω.

ΥΓ: ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΠΙΑ….

                                                   ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου