Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

ΑΧ ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ....


Αχ, τι ντροπή, τέτοια ντροπή
μάνα μου και πως βγαίνει
ουδέ κι αν τρέξει ο ποταμός
μάνα μου δε την πλένει
Τι να μου κάνουν δάκρυα δυο
και στεναγμοί σαρανταδυό, μανούλα μου
τι κι αν το δάκρυ μου νωπό
βουβό το στόμα και πικρό, μανούλα μου
Και τρέχω κάποιον για να βρω
να με ρωτάει και τον ρωτώ
τι θα γενεί, τι θα γενεί
ποιος θα πονεί, ποιος θα πονεί
μανούλα μου, μανούλα μου
ΣΤΙΧΟΙ: Ι. ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: Μ. ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Λ.ΠΑΠΠΑΣ
Υ.Γ: Το παραπάνω υπέροχο τραγούδι το αφιερώνω εξίσου στους νικητές όσο και στους νικημένους των εκλογών. Αφορμή για περίσκεψη και για τους δυο. Για τους πρώτους αποτελεί μια εικόνα από το προσεχές μέλλον αν πορευτούν με αλαζονεία. Για τους δεύτερους  ένα κίνητρο να σκεφτούν τα λάθη… Ο λαός είναι σοφός λένε..Δεν το πιστεύω..Έχει κάνει απίστευτα σφάλματα… .Όμως  αυτό είναι δημοκρατία στο κάτω κάτω… Να μπορείς ελεύθερα να εκφράζεις την γνώμη σου εσύ αλλά και εκείνοι με τους οποίους δεν συμφωνείς..Η μέρα είναι βροχερή.. Ό,τι πρέπει  για περισυλλογή λοιπόν..Καλημέρα σε όλους τους φίλους μου, ευτυχείς και απαρηγόρητους…
                                                  ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ
---


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου