Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Ο ΚΑΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ!!!



Το παραδέχομαι. Έχω μεγάλο πρόβλημα . Μισώ τις βασιλόπιτες και τα φλουριά τους. Απεχθάνομαι την κοπή της πίτας όσο και τα επιφωνήματα θαυμασμού στους τυχερούς που κάθε χρόνο ανακαλύπτουν πόσο τυχεροί είναι και πόσο άτυχοι είμαστε όλοι οι υπόλοιποι που το μόνο που καταφέρνουμε να κερδίσουμε από την απεχθή αυτή τελετή είναι κάποιες θερμίδες παραπάνω. Το φλουρί μέσα στο καταραμένο ασημόχαρτό του ήταν πάλι στο διπλανό κομμάτι. Ορκίζομαι ότι το είχα διαλέξει και μετά από  μια  σκουντιά του διπλανού μου, που συνήθως είναι πιο γρήγορος ,έκανα πάλι την λάθος κίνηση. Ήταν στο διπλανό κομμάτι. Εύχομαι χαιρέκακα  ο τυχερός να έχει την τύχη του Τσάρλυ Τσάπλιν στον Μεγάλο Δικτάτορα… Στην ταινία όποιος κέρδιζε το  φλουρί θα έπρεπε να ανατινάξει την Γκεστάπο. Εδώ του κάνουμε και δώρο. Το χτύπημα είναι διπλό. Δεν φτάνει που έχεις υπομείνει για πολλοστή φορά το γεγονός της ατυχίας σου , πρέπει να ξηλωθείς και από πάνω..Εφιαλτικές στιγμές ακολουθούν τα χειροκροτήματα για τον τυχερό που είναι συνήθως ό ίδιος. Κάποιες φορές  ο πιο αντιπαθητικός, ο πιο άχρηστος. Ο πιο ….Εδώ μιλάει ο κακός εαυτός μου. Ο άνθρωπος είναι μια χαρά. Απλώς εγώ έχω οξεία γκαντεμίτιδα..  Και εκεί που έχω πιάσει πάτο και η αυτοπεποίθησή μου  είναι υπό το μηδέν, και μόνο με ντουντούκα δεν φωνάζουν την ατυχία μου, έρχεται και η χαριστική βολή ..Η ευχή στον κερδισμένο. Και του χρόνου τυχερός..Πάντα τέτοια. Ούτε λίγο ούτε πολύ δηλαδή του λέμε ότι και του χρόνου επιθυμούμε να περάσουμε το ίδιο μαρτύριο που πιστοποιεί την απόλυτη γκαντεμιά μας. Και αυτός να μας ανέβει στο σβέρκο ως ο τυχερός της υπόθεσης… Το παραδέχομαι έχω μεγάλο πρόβλημα. Από μικρή. Μισούσα τον Γκαστόνε εκείνο το τυχερό παπί που σκόνταφτε πάντα πάνω σε χρυσά νομίσματα και συμπονούσα απόλυτα τον Ντόναλντ ντακ  το άτυχο παπί της ιστορίας. Μισώ τις βασιλόπιτες και τα φλουριά τους. Το παραδέχομαι…..
                                                    ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ

Υ.Γ: Που και που πρέπει να επιτρέπουμε στον κακό εαυτό μας να εκφραστεί. Ο καλός είναι πολύ υπεράνω… Τόσο που δεν αντέχεται… Πάντα με χιούμορ βέβαια. Τώρα όμως να σοβαρευτούμε!!! Χρόνια πολλά λοιπόν στους τυχερούς και στους άτυχους… Κακέ εαυτέ μου ΣΟΥΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου