Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ: ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΝΙΓΟΜΕΝΟΥ...




Ένα καπουτσίνο στο Ουλαλούμ στις σκάλες της Γεροκωστοπούλου με παρέα φωτεινή της αδελφής μου της Φωτούλας που ψάχνει τις ομορφιές της Πόλης. Ξηρούς καρπούς σε φόντο βροχερό με παρέα ήχους φοιτητικούς – πάρε με πάρε με, μέσα σου να κρυφτώ, σαν να μην έζησα πριν απ΄το βράδυ αυτό- και στις 9.30 μ.μ μια μουσική παράσταση αφιερωμένη στον αγαπημένο μου ποιητή Κώστα Καρυωτάκη. Ο ποιητής πανταχού παρών ,ενσαρκώνεται ιδανικά από τον καλό ηθοποιό Δημήτρη Τζαβάρα..Μιλά τα πραγματικά του λόγια, με φόντο τον έρωτα της Πολυδούρη, το τελευταίο εικοσιτετράωρο της σύντομης ζωής του …Η Δώρα Πετρίδη ερμηνεύει με τρυφερότητα συγκινητική αγαπημένα ποιήματα του Καρυωτάκη σε μουσική του Γιώργου Δίπλα που σπαρακτικά  τη συντροφεύει στο πιάνο..Η ατμόσφαιρα μαγική και συνάμα πικρή..Το τέλος του ποιητή σε ζωντανό φόντο και σε χρόνο πραγματικό, γλυκόπικρα συντροφεύει το βράδυ μας.. Στα αυτιά μας οι στίχοι του κυματίζουν θριαμβευτικά νικώντας το θάνατο . Άλλωστε ο Ποιητής δεν κρίνεται με τα μέτρα και τα σταθμά των ανθρώπων αλλά με των αοιδών και των ραψωδών την προστάτιδα Μούσα που γενναιόδωρη  συγχωρεί την αποφασιστική απόδραση του ποιητή στην Αθανασία..

Εγώ πάλι, με περισσό θράσος, Του χαρίζω τους στίχους μου…

Δεν είναι η Πρέβεζα του δρόμου Σου το τέλος. Όχι..
Υπέροχε και Μόνε Ποιητή.
Ούτε σταλιά σταλιά  το  Πρωτοβρόχι
Χάραξε με τη θλίψη Σου τα Νηπενθή.

Πικρός λυγμός στην άκρη κάθε Τόπου.
Οδοιπόρος που δεν έφτασες ποτέ πηγή.
Τον πόνο των Πραμάτων και του Ανθρώπου
Τραγούδησες σε  μια πικρή λεπτού Σιγή..

Άξια μπαλάντα ποιητική το Ανεμοδούρι
Πληγώνει το πορτρέτο του DORIAN GREY
Αυτή είναι η ποίησή Μου ..Λες. Δε φταίει.
Μακριά πολύ θρηνεί κι η Πολυδούρη.
                                   ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ.
Υ.Γ: Στον Κώστα Καρυωτάκη λοιπόν εγώ θα αφιερώσω την μέρα της Ποίησης που θα γιορταστεί δεόντως στις 21 Μαρτίου στο Δημοτικό Θέατρο Πατρών στις 8.00 μμ..Άραγε ο Ποιητής θα είναι εκεί;;;;;








8 σχόλια:

  1. Και
    Άξια μπαλλάντα στον ποιητή Αθάνατος που'ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χίλια ευχαριστώ για την πρόσκληση..Πέρασα υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Μιλάς κι εσύ που ζεις μέσα στο λίκνο του θεατρικού και όχι μόνο γίγνεσθαι!!!

      Διαγραφή
    2. Ολο στο blog της ποιήτριας του ποιήματος "Ανθρώπων Σχέσεις" είσαι!

      Διαγραφή
    3. Γιάννη καλημέρα...Ωραία πλάκα μου έκανες χθες..Για μια στιγμή νόμισα ότι θέλουν να μελοποιήσουν τα ποιήματά μου....Ψώνιο που είμαι εεεεεε!!

      Διαγραφή