Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

ΑΝΤΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.....

Μια αγάπη, μια καριέρα, μια επανάσταση. Τόσα πράγματα που αρχίζει κανείς αγνοώντας την έξοδο.


Υ.Γ: Πράγματι δεν ξέρω την έξοδο αυτής της αρχής… Ελπίζω όμως στην καλή αύρα των ανθρώπων..Φεύγω από φίλους αγαπημένους, συναδέλφους εκλεκτούς ,μαθητές λαμπερούς και ανεξίτηλα χαραγμένους στην καρδιά μου…Πάντα η σκέψη μου και η  καρδιά μου θα χωρά την ανάσα τους , το γέλιο τους ,την καλοσύνη τους, το ταλέντο τους..Η ζωή προχωράει….Μια νέα αρχή μπροστά μου….Πηγαίνω σε φίλους....Μακάρι όλα να πάνε καλά…Μαρία φύγαμε λοιπόν αλλά δεν ξεχνάμε!!!
                                                       ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ

2 σχόλια:

  1. Κυρία μας λείπετε...πάντα θα είστε στις καρδιές μας. Μας μάθατε πολλά, όχι μόνο όσον αφορά τα μαθήματα αλλά μας μάθατε μέσα από την συμπεριφορά σας πως να αντιμετωπίζουμε την ζωή και αυτό για εμάς είναι το πιο σπουδαίο, γι'αυτό και έχετε και μια ιδιαίτερη θέση στις καρδιές όλων μας....Είστε μία σπουδαία καθηγήτρια μα πάνω από όλα ένας σπουδαίος άνθρωπος...Σας ευχαριστούμε για όλα όσα κάνατε για εμάς και για όλη την αγάπη που μας προσφέρατε και συνεχίζετε να δίνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου αγαπημένη, το σχόλιό σου το είδα δυστυχώς πολύ αργά..Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..Ο δάσκαλος έχει πάντα ανάγκη να εισπράττει την αγάπη των μαθητών του..Και να τη δίνει...Σ΄αγαπώ πολύ όπως και όλα τα παιδιά του Γυμνασίου Φαρρών...Θα τα ξαναπούμε.....

      Διαγραφή