Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑΘΗ ΨΑΛΤΗ....


Ο ΣΤΑΘΗΣ ΨΑΛΤΗΣ  ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΣΙΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΜΑΡΑΓΔΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ

Ο Στάθης Ψάλτης σε αυτό το ρόλο ,σίγουρα θα άφησε να φανεί η ψυχή του. Μόνο έτσι εξηγείται αυτή η μεταμόρφωση . Το ότι το κατάφερε, δείχνει το ταλέντο του. Και κάτι παραπάνω. Την αγάπη του για την Τέχνη του. Αυτή την ώρα δεν θέλω να μιλήσω για καριέρες και ταινίες. Θέλω να εκφράσω την αγάπη μου στο πρόσωπό του και τον απέραντο σεβασμό μου για την αξιοπρέπεια με την οποία πάλεψε και αυτός την αρρώστια του. Θέλω να του προσφέρω λοιπόν το τελευταίο χειροκρότημα  και να του χαρίσω  το υπέροχο αυτό τραγούδι…  

Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Χορν

Ηθοποιός σημαίνει φως.
Είναι καημός πολύ πικρός
και στεναγμός πολύ μικρός.

Μίλησε, κλαις;
Όχι δε λες.
Μήπως πεινάς;
Και τι να φας!
Όλο γυρνάς,πες μου πού πας;

Σ' αναζητώ στο χώρο αυτό,
γιατί είμ' εγώ πολύ μικρός
και θλιβερός ηθοποιός.
Θα παίξεις μια, θα παίξω δυο.
Θα κλάψεις μια, θα κλάψω δυο.

Σαν καλαμιά θα σ'αρνηθώ,
θα σκεπαστώ, θα τυλιχτώ
μ' άσπρο πανί κι ένα πουλί,
άσπρο πουλί που θα καλεί τ' άλλο πουλί,
το μαύρο πουλί.

Παρηγοριά στη λυγαριά, υπομονή!
Αχ πώς πονεί!
Κι ύστερα λες για δυο τρελές
που μ' αγαπούν γιατί σιωπούν,
γιατί σιωπούν......

Έλα στο φως, παίζω θα δεις.
Είμαι σοφός μην απορείς,
έλα στο φως, παίζω θα δεις.

Ηθοποιός, ό,τι κι αν πεις
είναι καημός πολύ πικρός
και στεναγμός πολύ βαθύς.

Ηθοποιός, είτε μωρός, είτε σοφός
είμαι κι εγώ, καθώς κι εσύ είσαι παιδί,
που καρτερεί κάτι να δει.
Πιες το κρασί, στάλα χρυσή
απ' τη ψυχή, ως την ψυχή.

Υ.Γ: Ηθοποιός , ό,τι  κι αν πεις, είναι καημός πολύ πικρός και στεναγμός πολύ βαθύς...
Υπέροχοι στίχοι  αλήθεια ..Νομίζω πως ο Στάθης Ψάλτης τους αξίζει..ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ  ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΑΘΗ ΨΑΛΤΗ!!!!


                                         
                                                                 ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου