Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

FREDDIE MERCURY: THE SHOW MUST GO ON..




Σαν σήμερα , πριν 25 χρόνια , έφυγε από τη ζωή  ο  FREDDIE MERCURY. H ιστορία του μου γεννούσε πάντα μια βαθιά μελαγχολία .Ένα εξαιρετικό ταλέντο στη σκηνή με μια αυτοκαταστροφική ζωή .. Μοναχικός και θορυβώδης ..ολόκληρος μια κραυγή..Το τραγούδι του όμως THE SHOW MUST GO ON..Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ..είναι από τα αγαπημένα μου. Τόσο οι στίχοι όσο και η ερμηνεία του αξιοθαύμαστα..

Άδεια διαστήματα – για ποιο λόγο ζούμε
Εγκαταλελειμμένα μέρη – νομίζω ξέρουμε το σκορ
Συνεχόμενα, ξέρει κανείς τι ψάχνουμε
Άλλος ένας ήρωας, άλλο ένα ανόητο έγκλημα
Πίσω απ’ την κουρτίνα, στην παντομίμα
Κράτα γερά, θέλει κανείς να αντέξει κάτι παραπάνω
Το σόου πρέπει να συνεχιστεί
Το σόου πρέπει να συνεχιστεί
Η καρδιά μου σπαράζει βαθειά μου
Και το μέικ απ μου ίσως χαλάει
Αλλά έχω ακόμη το χαμόγελό μου
Ό, τι και να συμβεί, θα τα αφήσω όλα στην τύχη
Άλλη μια καρδιακή προσβολή, άλλο ένα αποτυχημένο ρομάντζο
Συνεχόμενα, για ποιο λόγο ζούμε;
Υποθέτω πως μαθαίνουμε, έχω ζεσταθεί τώρα πια
Σε λίγο θα στρίψω στη γωνία μάλλον,
Η αυγή πλησιάζει έξω
Αλλά μέσα μου πονώ για να ελευθερωθώ
Το σόου πρέπει να συνεχιστεί
Το σόου πρέπει να συνεχιστεί
Η καρδιά μου σπαράζει βαθιά μου
Και το μέικ απ μου ίσως χαλάει
Αλλά έχω ακόμη το χαμόγελό μου
Η ψυχή μου είναι σαν φτερά πεταλούδων
Τα παλιά παραμύθια μου θα μεγαλώσουν αλλά δεν θα πεθάνουν ποτέ
Το σόου πρέπει να συνεχιστεί
Το σόου πρέπει να συνεχιστεί
Θα το αντιμετωπίσω με ένα μειδίαμα
Ποτέ δεν θα υποκύψω
Πάνω με ένα σόου
Από την κορυφή ως τα νύχια, θα υπερπροσπαθήσω
Πρέπει να βρω τη θέληση να συνεχίσω
Στο
Στο σόου
Το σόου πρέπει να συνεχιστεί


The Show Must Go On
Empty spaces - what are we living for
Abandoned places - I guess we know the
score
On and on, does anybody know what we are
looking for...
Another hero, another mindless crime
Behind the curtain, in the pantomime
Hold the line, does anybody want to take it anymore
The show must go on,
The show must go on
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on.
Whatever happens, I'll leave it all to chance
Another heartache, another failed romance
On and on, does anybody know what we are
living for?
I guess I'm learning, I must be warmer now
I'll soon be turning, round the corner now
Outside the dawn is breaking
But inside in the dark I'm aching to be free
The show must go on
The show must go on
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on
My soul is painted like the wings of butterflies
Fairytales of yesterday will grow but
never die
I can fly - my friends
The show must go on
The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in
On - with the show -
I'll top the bill, I'll overkill
I have to find the will to carry on
On with the -
On with the show -
The show must go on...

Y.Γ: Ό,τι και να συμβεί, η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί..Η ζωή πρέπει  να συνεχιστεί…. Το μέικ απ μου ίσως χαλάει, αλλά έχω ακόμα το χαμόγελό μου..Γιατί η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί..Ποτέ δε θα υποκύψω… Σε ευχαριστούμε FREDDIE MERCURY..Ας είσαι αναπαυμένος στην αγκαλιά του Θεού…
                                                              ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου