Τρίτη 5 Απριλίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΓΕΛΙΑ!!!

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΓΕΛΙΑ!!!


«Να σταθώ στα πόδια μου»
Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας.
Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης.
Σκηνοθεσία βίντεο : Θοδωρής Παπαδουλάκης

'' Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο
με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο
στης ζωής το τελευταίο θρανίο 
και με πουλί ξενιτεμένο...

Έχω πείσμα και γερό το στομάχι
σαν το Παύλο με την κάλπικη λύρα
την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα
έτσι το θέλησε η μοίρα....

Άντε να σταθώ στα πόδια μου
μετά από τόσα χτυπήματα
έχω ξεχάσει τα βήματα
μα δε με παίρνει να πώ δε μπορώ
πρέπει να μπώ στο χορό...

Μες τον κόσμο μεγαλώνω τον άπονο
ποιός στ΄αλήθεια παίρνει αυτό που του αξίζει
δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο
γιατί η ρόδα δε γυρίζει...''

Υ.Γ: Σπουδαίοι στίχοι, μελωδία ,ερμηνεία. Ως απάντηση στο ανέκδοτο για γερά νεύρα.

                                             ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ

3 σχόλια:

  1. 8/4/2016
    ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ

    Η χαρά είναι πάντα πιο μεγάλη μαζί σου Μαρία
    Τα γέλια πιο τρανταχτά
    Τα τραγούδια πιο δυνατά
    Τα δάκρυα πιο πικρά
    Η λύπη αξεπέραστη
    Οι καβγάδες μεγαλύτεροι και συχνότεροι
    Τα προβλήματα ανυπέρβλητα
    Τα παράπονα αμέτρητα
    Το άδικο ασήκωτο
    Ο καφές απόλαυση
    Το φαγητό πιο νόστιμο
    Το τραπέζι πιο πλούσιο
    Το σπίτι μεγαλύτερο
    Η ζωή πιο ζωντανή.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έφτιαξες τη μέρα...Που δεν είναι πια τόσο χαρούμενη...για πολλούς λόγους...Όμως εσύ μου έδιωξες ένα κόμπο στο λαιμό που έχω από το πρωί...Σε ευχαριστώ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή