Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

ΤΟ ΘΑΥΜΑ...



ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΩΡΑ

Πάντοτε ήμουν άπιστος Θωμάς..

Αμφισβητώ την δυνατότητα του Θαύματος.. Ενώ η ίδια η ζωή μου είναι ένα θαύμα, όπως όλων μας, εγώ αμφισβητώ το Θαύμα.. Την δύναμη της Προσευχής και της Πίστης στο Θεό..Όχι γενικά και αόριστα σε μια Δύναμη , στο Σύμπαν, ή στη Φύση..Εννοώ στον Τριαδικό Θεό..

Ο κυρίαχος λόγος είναι  τόσο η αντιδραστική μου φύση που δεν αποδέχεται τίποτα που προσπαθούν αξιωματικά να σου επιβάλλουν όσο και η σκανδαλιστική παρουσία κάποιων χριστιανών , ιεραρχών και ιερέων που με μια δυτική , στενόμυαλη και ιεροεξεταστική  –κατά τη γνώμη μου- φωνή  έχουν  παγώσει μέσα μου την Πίστη..

Οι σοσιαλιστικές αντιλήψεις τις οποίες ασπάζομαι, αναζητούν την σωτηρία του ανθρώπου στη γη. Δεν τις υποτιμώ , ούτε τις αρνούμαι. Τιμώ τους κοινωνικούς αγωνιστές  για έναν κόσμο πιο δίκαιο και ειρηνικό. Δεν θα μπορούσα ποτέ να ασπαστώ νεοφιλελεύθερες απόψεις και πρακτικές.  Όμως η ζωή του ανθρώπου είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο και ουσιαστικό . Απαιτεί τρέλα και πάθος για κάτι που δεν γνωρίζεις με το μυαλό αλλά με την καρδιά.. Την χωριάτικη εκείνη πίστη των μεγάλων ασκητών και μοναχών και πολύ περισσότερο εκείνη  των δια Χριστόν σαλών  που κατάφεραν να ζουν στον ουρανό όντας στη γη..

Περιμένοντας τα Χριστούγεννα , η λογική μας δεν μπορεί να χωρέσει την ενσάρκωση του Θεανθρώπου..Είναι άκρως αναγκαία μια δια Χριστόν σαλότητα που έχει ψωμοτύρι το θαύμα.. Αναμένοντας λοιπόν το Θαύμα …….


Υ.Γ: Καλά Χριστούγεννα σε όλους τους φίλους μου…

 

                                        ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου