Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

ΟΧΙ...

TA OXI ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΜΕ…

Λένε πως  η προδοσία συντελείται πολύ πριν αυτή συντελεστεί. Φαίνεται δηλαδή νωρίτερα η τάση, η πρόθεση, η διάθεση να αθετήσεις υποσχέσεις και όρκους. Οπτικές και ματιές στα πράγματα. Απομονώνεσαι και ξεχνάς όσα σε συνδέουν με τις αξίες σου , τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ σου..Σήμερα , λόγω της ημέρας, τιμητική θέση έχουν τα ΟΧΙ… Ιδιαιτέρως όσα προδίδουμε καθημερινά ή σκοπεύουμε συνειδητά να προδώσουμε στο μέλλον…

Δεν θα βολευτώ, δεν θα ξεχάσω, δεν θα χάσω την αξιοπρέπειά μου, δεν θα κλείσω το στόμα μου στην αδικία, δεν θα  συμμορφωθώ επειδή φοβάμαι αλλά επειδή το θεωρώ σωστό, δεν θα ντραπώ να κλάψω, να φοβηθώ, να θυμώσω, να φωνάξω..Δε θα αδιαφορήσω ,δε θα κλειστώ στον εαυτό μου , δεν θα σε αφήσω μόνο και αβοήθητο όταν νιώθω ευτυχής, δεν θα εγκαταλείψω τα όνειρά μου, δεν θα κάνω τον καλό και τον πολύ σοφό στα λόγια , που λέει και ο ποιητής… Δεν θα κοιτάω μονάχα τον εαυτό μου… Δεν θα χάσω την επιείκεια και την ανθρωπιά μου…

Δεν θα μείνω στον τύπο αλλά στην ουσία..Δεν θα γίνω ποτέ αυτό που κατηγορούσα..ΔΕΝ…

ΟΧΙ… Τιμή σε όσους το είπαν..Το λένε όταν πρέπει ….Και όταν δεν το κάνουν, ντρέπονται για  λογαριασμό τους…

                                                   ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου