Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

ENA ΨΕΜΑ....

Πες μου ένα ψέμα να αποκοιμηθώ....
......................................................
.....................................................
Δύσκολα τελειώνω με ό,τι αγαπώ....ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ

ΕΝΑ ΨΕΜΑ…


Σαν σύννεφο φεύγει και έρχεται. Στο μυαλό μου. Όταν βρέχει κάνει λιγότερο μελαγχολική  τη μέρα μου. Όταν φεύγει και έρχεται ο ήλιος το αποζητώ. Δεν το κρύβω. Μου αρέσουν τα ψέματα. Όταν έχουν πρόθεση να ομορφύνουν μια δύσκολη μέρα. Μια κακή μέρα. Είμαι εναντίον της αποκάλυψης της αλήθειας στους μελλοθάνατους. Μισώ την κυνική ειλικρίνεια που κρύβει κακία και φθόνο. Πιστεύω στην θεραπευτική αξία που έχει το ψέμα όταν λέγεται στην λογική του καλομελέτα και έρχεται. Αν εκπλήσσεσθε αρνητικά  αδιαφορώ. Το ψέμα που πίστεψα μου χάρισε όσα έχω. Μου χαρίζει όσα αντέχω. Έγινε αλήθεια. Το έκανα εγώ αλήθεια.
                                                                      
                                                                       ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου