Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ...


ΜΑΣΚΕΣ!!!


Υ.Γ: Δεν το έχω με το Καρναβάλι..Από μικρή..Τόση χαρά και κέφι να επιδεικνύεται με κραυγές παντού  μου δημιουργεί τάσεις φυγής… Με πνίγει τόσο ξεφάντωμα..Ιδιοτροπία μου θα μου πείτε..Χρήζει ψυχιατρικής ενδεχομένως ανάλυσης.. Τί σε πειράζει κυρά μου να χαίρεται και να γλεντά ο κόσμος; Τόσα προβλήματα έχει. Να μη το ρίξει λιγάκι έξω;  Δίκιο βουνό, αγαπητοί μου φίλοι..Μόνο που εγώ δεν έχω πρόβλημα με τη χαρά..Έχω με την απειλή που εκτοξεύει γύρω της να σε διδάξει τι θα πει Πατρινός.. Έχω με την αδιάκριτη επίδειξή της χωρίς έλεος για τους πιο cool τύπους, τους αγοραφοβικούς  και τους μελαγχολικούς ή τους ιδιότροπους σαν και μένα..Έχω με τη χαρά που βιώνεται ως υποχρέωση. Και πάλι ο αντίλογος..Αν δεν σου αρέσει κυρά μου δεν σε υποχρεώνει κανένας να χαρείς και να διασκεδάσεις .Πρέπει να μας χαλάσεις τη διάθεση με τις φιλοσοφικές σου αρλούμπες; Επαναλαμβάνω. Είμαι άνθρωπος που επιζητώ τη χαρά στην παρέα , στην επαφή με τους ανθρώπους , στη καθημερινή συνάντηση.. Βλέπω συνήθως με επιείκεια κάθε ανάγκη του ανθρώπου να εκφραστεί και να εκφράσει συναισθήματα. Απλώς δεν αντέχω αυτό να ταυτίζεται με παρελάσεις αλαλαζόντων που χοροπηδούν σαν να μην υπάρχει αύριο. Ντροπή της Πάτρας πάψε..Ακούω από παντού..Ο.Κ φίλοι μου, εσείς που αγαπάτε το Καρναβάλι και δεν είστε λίγοι, συγχωρέστε με..Δεν αμφιβάλλω για την ειλικρινή χαρά σας..Και περί ορέξεως… Τα γνωστά… Καλή Καθαρή Δευτέρα  σε όλους  και καλή Σαρακοστή…


                                                  ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου