Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ...




ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ  ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΣΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ  1Η ΜΑΗ ΤΟΥ 1944 .ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΣΟΥΚΑΤΖΙΔΗΣ.


Υ.Γ: Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν στην συγκλονιστική αυτή ιστορία. Στα σχολικά βιβλία δυστυχώς δεν αναφέρεται με την μεγαλοπρέπεια που θα της άξιζε. Ο πατέρας μου όμως συνήθιζε να μου την διηγείται κάθε Πρωτομαγιά ή όποτε ήθελε να μου μιλήσει για κάτι εξαιρετικό και θαυμάσιο που δεν έπρεπε να ξεχάσω. Τον ευχαριστώ που μου μετέδωσε την συγκίνηση και το σεβασμό του στις ιερές αυτές μορφές των αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης. Ακούγομαι πολύ ρετρό; Κολλημένη σε παλιές ιστορίες; Καλά κάνω…

                                              ΦΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου