Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

ΡΟΒΗΡΟΣ ΜΑΝΘΟΥΛΗΣ ...

ΑΝΟΙΧΤΉ ΕΠΙΣΤΟΛΉ  ΠΡΟΣ  ΕΛΛΗΝΑΣ  ΕΚΔΟΤΑΣ
Είμαι ένα μεταπολεμικό αγόρι
Τυλιγμένο μέσα σε συναλλαγματικές 
Που έληξαν το ίδιο βράδυ
Που 
Άλλαξε χρώμα το μάρμαρο
Και μας πήραν τη γεύση της ιστορίας
Ανάμεσα απ΄τα χείλη μας.

Σας το φωνάζω 
Παλιοί και νέοι μου σύντροφοι
Και εσείς που δε βρήκατε ακόμα
Τον καιρό να μ΄αγαπήσετε
Πως αν δεν είμαι σπίτι μου την ώρα 
Του ραντεβού μας
Θα με βρείτε σ΄ ένα παράρτημα απογευματινής εφημερίδας
Να κηρύττω τα μάτια σας ζεστά από σφαίρες
-Σαν ώριμο πλατύ Βαλκανικό χαμόγελο-

Σήμερα
Που δεν έχω παράθυρο για να δεχτώ το σύνθημα
Που δεν έχω τα μάτια μου κατάσαρκα στα μάτια σας
Δώστε μου μια σελίδα σ΄ένα δεμένο βιβλίο
Να αποθέσω το ερωτικό μου ποίημα
Σταλαγματιά, σταλαγματιά
Σαν ασφάλεια ζωής
Εμπρησμού ή 
Θανάτου.

Περιμένω καρτερικά το φωτογράφο σας
Για το προφίλ 
Που μου ζητήσατε
Δίπλα στο βιογραφικό μου σημείωμα.
                                  ΡΟΒΗΡΟΣ ΜΑΝΘΟΥΛΗΣ

Υ.Γ: Ο Ροβήρος Μανθούλης ,ο σκηνοθέτης της αγαπημένης μου ταινίας <<Ψηλά τα χέρια Χίτλερ>> είναι μια προσωπικότητα που με εντυπωσιάζει για την περιπετειώδη και πολύγευστη ζωή του , τα πάσης φύσεως καλλιτεχνικά του ταλέντα, (σκηνοθέτης, ποιητής , συγγραφέας…), το μεράκι του να αγωνίζεται πάντοτε γι αυτό που πιστεύει,την επιμονή του να δηλώνει ουμανιστής και τέλος γιατί ποτέ δεν έκρυψε ότι η ζωή είναι η υποκειμενική ματιά του καθενός μέσα σε ένα καθολικό και…. αντικειμενικό σκηνικό καταστάσεων και προσώπων. Ο κόσμος κατ΄εμέ , ο βίος μου και τα πάθη μου ,είναι ο τίτλος του βιβλίου του που λέει ακριβώς αυτό. Δεν θα πω τη δική σας αλήθεια, αναγνώστες μου, ούτε θα δω τα πράγματα με την αντικειμενική, επιστημονική ματιά των πάσης φύσεως στρατευμένων ιδεολόγων. Θα μιλήσω για τον κόσμο κατ΄ εμέ…. Έχω μόνο μια ευθύνη.  Να είναι απολαυστικός ο τρόπος που θα αφηγηθώ τον κόσμο μου και δεν θα προσποιηθώ ότι έζησα τίποτε από αυτά που δεν έχω ζήσει. Θα το διαβάσω!!!

                                                                ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου