Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ..

Δημοσιεύτηκε στις 11 Οκτ 2015
Μουσική - στίχοι: Γιώργης Χριστοδούλου
με την Τζένη Ρουσσέα
σκηνοθεσία: Δημήτρης Συλβέστρος
ενδυματολογική - σκηνογραφική επιμέλεια: Βασίλης Μπαρμπαρίγος

ΚΑΝΤΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ
Τώρα που έγινες μικρή κι εγώ μεγάλωσα
μέσα στη μνήμη μας χωρέσανε δυο θάλασσες τραγούδια
Στις προσδοκίες σου σιγά - σιγά σκαρφάλωσα
μέσα από δρόμους
όλο αγκάθια
 
και λουλούδια.

Το τραγούδι αυτό είναι για σένα, γιαγιά
τό 'χα κρύψει βαθιά στην ψυχή μου
όταν είπες γλυκά
του παιδιού μου ο γιός
είναι δύο φορές το παιδί μου

Το τραγούδι αυτό είναι για σένα, γιαγιά
να το κρύψεις καλά στην ψυχή σου
και να λες, τρυφερά,
του παιδιού σου ο γιός
είναι δύο φορές το παιδί σου.


Υ.Γ: Τόσο τρυφεροί στίχοι και ερμηνεία ταιριάζουν μόνο σε σένα μαμά...
                                      ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου