Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ....

Είμαι αγνοούμενος.
Δεν ξέρετε που βρίσκομαι
Και που υπάρχω.
Παράπλευρη απώλεια
Βομβών .
Επικερδών πολέμων
Ακραίου φονικού καιρού
Και ζηλοφθόνου τύχης.

Είμαι αγνοούμενος.
Σε χώρες χωρίς όνομα
Θαμμένος χωρίς μνήμα.
Στην άτρακτο σιδερικών
Και στο βυθό της θάλασσας.
Πρώτη είδηση
Σε αδιάφορα μικρόφωνα.
Και πληκτικά δελτία.

Είμαι αγνοούμενος.
Θύμα ανυποψίαστο
Ανθρώπινων λαθών
Και πλημμελών ελέγχων.
Φωτογραφία κόκκινη
Στο στήθος επιζώντων.
Που κλαίνε
Πριν με κλάψουνε
Και  θάβουν
Πριν με θάψουν.

Είμαι αγνοούμενος.
Χωρίς φωνή και στίγμα.
Δεν ανιχνεύομαι
Από  ραντάρ.
Στους καταλόγους επιζώντων
Δεν υπάρχω.
Σε χώρες χωρίς όνομα
Αγνοούμαι.

Είμαι αγνοούμενος.
Θα πει
Νεκρός Ελπήνορας
Ψάχνω για μνήμα.
Οδυσσέας
Ζητιάνος
Στο σπίτι του μέσα.
Νεκρός ζωντανός
Δεν υπάρχω.

Είμαι αγνοούμενος.
Την τσίπα δοκιμάζω
Υπευθύνων.
Αμήχανες ανακοινώσεις
Ανευθύνων
Την αντοχή και τα όρια
Του ανθρώπου.
Σε χώρες χωρίς όνομα
Και σήμα
Με πείσμα 
Και λυγμό πανάρχαιο
Ακούραστα
Γυρεύω μνήμα.

                  ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑ.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου